Kategorie: Wszystkie | koncert | long | people | reklama | skim | snow | surf | wake
RSS
środa, 29 listopada 2006
Ciau! Ciau! Girls & Boys..jak to mawia nasz właściciel Śnieżnika :)



Sylwester już naprawde bardzo niedaleko..!!!..a jeszcze zostały szczegóły do ustalenia, tak więc zaczynam od kwestii transportu:


1) Sonda autokarowa wisi już dość długi czas..jej wynik wzkazuje na zapotrzebowanie zorganizowania grupowego transportu [33 głosy zdecydowane + 9 zastanawiających się] :)

Ogarniam ten temat już jakiś czas i w końcu udało mi się znaleźć przewoźnika. Wolnych jest już bardzo niewielu i trzeba się pośpieszyć z organizacją [pewnie i też z płatnościami - chociażby jakiejś zaliczki].



Autokar liczy 48+2 miejsca - jeśli go zapełnimy wyjdzie po ok.65pln/osobe. Cena na pierwszy rzut oka może się wydawać średnia..ale autokar zostaje z nami na cały wyjazd [28.12-01.01 albo i nawet 02.01]!!! :D

Prosze o konkretne potwierdzanie miejsc autokarowych!!!! Jakoś do 2-3.12 potrzebuje mieć liste osób żeby zdążyć zarezerwować busa!!!..inaczej może być wynajęty przez kogoś innego i cała zmota powstanie od nowa..

Rezerwacje miejsc w autokarze przyjmuje pod telefonem:
601 92 00 47 !!!!






2) DJe i sprzęt nagłaśniający - kolejny szczegół wyjazdu, który jeszcze nie jest w 100% zamknięty.
Na naszych 3 DJi, którzy przez cały wyjazd poprowadzą nam aftery, sprzęt grający i nagłaśniający + transport
będziemy się zrzucać po 100kc/osobe = 14pln/os.!!!

Opłate DJską prosze uregulować do 20.12.2006r! Można mi osobiście...lub dokonując przelewu



Wpłat prosze dokonywać do 20.12.2006r
z opisem: opłata za DJi & imię i nazwisko!!!!!!





3) Lista uczestników - mam obowiązek zebrać od wszystkich dane osobowe.
Tak to mniej wiecej ma wyglądać:


imię nazwisko
nr. paszportu data urodzenia adres zamieszkania /zameldowania
.... 123... dd.mm.rrrr ul. .... ?/? ??-???
.... 456... dd.mm.rrrr ......

prosze żebyście ogarneli się z tymi danymi jak najszybciej..można mi je podsyłać na mejla: topas11@wp.eu
lub podrzucać osobiście.



4) Special Menu ! ! ! ! - właściciel Śnieżnika zafundował nam specjalne obniżone ceny w swojej restauracji :))))) [foto niebawem]..więc nie przywoźcie hektolitrów alkoholu z PL!!! ..Nie warto :P ..i tak w nich utoniecie ..hehe



5) Spotkanie organizacyjne! - czasu już bardzo mało do wyjazdu sylwestrowego
..dlatego proponuje w najbliższą sobotę zrobić spotkanie organizacyjno-integracyjne. Tym razem zapraszam do bardziej undergroundowego miejsca jakim jest klub Strefa Zero :) ..

Niektórzy już nie jedną noc tam spędzili chlejąc browar :P ..ale dla tych którzy nie wiedzą informuje jak dotrzeć:
klub mieści się na ul.Ruskiej 47a - jest to w podwórku za pasażem Niepolda idąc od strony rynku [tuż przy gyrosie].

Na spotkaniu chciałbym ustalić szczegóły: autokaru, pokoi - na tyle ile będzie to możliwe, karnetów [o ile będą nam potrzebne :P] i innych rzeczy , które znając życie wyjdą w praniu.
A tak poza sprawami organizacyjnymi to chciałbym żebyśmy się troche pointegrowali miedzy różnymi grupami uczestników :)

Do strefy wjazd jest za free....piwko od 4,5pln..drinki na tanim ..możliwość zamówienia ciepłej szamy :)

Do zobaczenia w sobote!!!!!!!! Prosze o porządną frekwencje!!!

sobota, 18 listopada 2006
Cześć wszystkim zainteresowanym!
newsy się troche opóźniły..ale nie bez powodu!!

mam sporo nowych info :)



1) 9.12.2006 WIELKA IMPREZA SNOWBOARDOWA!!
szczegóły na
www.brudnepoludnie.pl



09.12.2006/sobota >> BrudnePoludnie.pl & Nitro snowboards zapraszają do Wrocławia . Czas przywitać nadchodzący sezon. Czeka nas dzień wyjątkowych emocji bowiem program dnia będzie napięty. Startujemy w samo południe z ostrym jibbingiem. Do poskromienia tym razem dwie street’owe rury. Brand new 11 metrowiec, właśnie spawany w pocie czoła przez AMG studio, oraz znana już niektórym 6 metrówka. Obydwie ustawione w line’ie nad brzegiem przepływających nurtów Odry, w całkowicie nowym, nieujeżdzanym dotychczas miejscu. Wystartują zaproszeni ale co to byłby za contest gdybyście nie mógli się z nimi sprawdzić w walce o wyjazd w duuuże góry. Alpy gratis, tydzień wakacji dla najlepszego. Listy startowe oraz szczegóły wkrótce na brudnympoludniu.pl. Zmagania dobiegną końca w zgodzie z naturą czyli równolegle z zachodzącym słońcem o ile w ogóle się ono pokaże...Mało? W takim razie po stosownej 3 godzinnej przerwie kolejna porcja. Klub ‘NoName’ zaprasza już o 20.00. Dziedziniec tego lokalu, o wielu podziemnych zakamarkach, przeobrazi się na początek w otwartą salę projekcyjną. Trochę kultury i sztuki moi drodzy. Światło dzienne po raz pierwszy ujrzy film-projekt ‘9 dni’ marki BrudnePoludnie.pl. To krótka, treściwa dokumentacja zeszłorocznego tour’u. W szeregu ustawia się również kolejno: WhiteCross i Run the City teaser R5. Obejrzeli? To teraz czas na żywe bębny, gitary i głośny wokal. Elvis de luxe-stoner rock’n roll, CF 98-melodyjny HC/punk oraz Breslauer zmiażdżą wasze uszy a specjalnie wyselekcjonowani dj’e dokończą dzieła. Trzeba jeszcze wspomnieć o kilku wisienkach na czubku tortu. Pierwsze 200 osób, które pojawią się w klubie wychodzą z niego z filmem pod pachą dosłownie. ‘9 dni’ na dvd z bonusem-bezcennym inside’em w postaci zdjęć z tour’u w wykonaniu między innymi Rafała Wielgusa. Tych pozycji nigdzie dotychczas nie publikowano...Pózna pora? Spokojnie-promocje barowe jeszcze długo nie dadzą wam zasnąć...

Do zobaczenia dziewiątego dnia grudnia...



2) NOC SYLWESTROWA - organizatorzy przy współpracy z najbliższymi uczestnikami DM ustalili temat balu sylwestrowego! Mianowicie w tą najbardziej znaną noc przebieramy się za SłYNNE POSTACIE :)))) Pomysł jest dość ogólny dlatego też wierzymy w waszą pomysłowość!!! Pole do popisu jest ogromne wystarczy tylko chcieć :D ..tak wiec zapraszam do lumpexów i innych ciekawych miejsc :P ..no i najlepiej jakbyście nie zdradzali swoim znajomym kim bedzieice 31.12 - będzie lepsza zabawa :))) !!!!


3)
Przypominam o uregulowaniu płatności za wyjazd!! w dalszym ciagu jest spora grupa nie opłaconych osób! ..pamietajcie że na wasze miejsca cały czas mamy chętnych :P

w poprzednim wpisie jest nr konta i wszystkie informacje dotyczące wpłaty!!


4) 1 NOC DłUżEJ W DOMKU
- Ustaliliśmy z właścicielem Śnieżnika, że domek zostaje do 2.01...po pierwsze nikt chyba nie chce wracać furą skirany po imprezie..po drugie z hotelu trza się wynieść do 12h w południe - tak jak się kończy doba hotelowa!!
Domek jest w stanie przenocować dość sporo osób..są sale tv z fotelami itd :) torby się zniesie w jedno miejsce i jakoś sobie poradzimy..a co do opłaty tej nocy to podzielimy ją na tyle osób ile nas zostanie do 2.01! Jak jakis sprzeciw prosze go głośno zaakcentować do organizatorów...


5) Janowa opłata "aklimatyzacyjna" - jest to specjalna opłata wymyślona przez organizatorów :P. Dotyczy tzw: JANUSZY sylwestrowych..czyli osób, które mają zamiar dojechać półlegalnie do naszego Śnieżnika i zająć miejsce w i tak już zawalonym Hotelu. Podzielona ona została na 2 opcje:
- tylko noc sylwestrowa - 500kc !!!!!
- więcej niż 1 noc - 1000kc !!!!!
Uprzedzamy że będziemy się tego trzymać i sprawdzać kto dokładnie jest na naszym wyjeździe!!! Nie ważne czy półlegalnie czy legalnie mieszka dana osoba - musimy ją mieć zapisaną na liste uczestników wycieczki...


6) Jako, że znów przyszło do płatności.. jak to zazwyczaj bywa wykruszają się pojedyncze miejsca noclegowe..na daną chwile jest ich około 4 !!! Chętnym polecam jak najszybszy kontakt na nr: 601 92 00 47 (CineQakaChuQ) !!!

środa, 15 listopada 2006
Nie mogłem wcześniej zamieścić info ani sondy bo przez 2 dni miałem kłopoty z internetem ;/...dopiero od wczoraj w nocy włączyło mnie do sieci..

jak ogarne sprawy w terenie troche sie rozpisze :) ...a tym czasem prosze sumiennie wypełnić sonde i w jak największej liczbie uczestników tripu do Dolnej!!!! ..sonda znajduje się po lewej stronie nie co poniżej :)

przypominam dane do wpłat:

Marcin Chydziński
mBank
10 1140 2004 0000 3802 4409 1658

Prosze sie podpisać imieniem i nazwiskiem! Podać symbol D [domek] H [hotel]!!..a dla tych co nie uważnie czytają 430kc można zapłacić jako 60pln!

Termin płatności upływa 19.11.2006r!!!!!!!!!!!
Prosze o tym pamiętać!!

pzdr!!
niedziela, 12 listopada 2006
Ahoj!

Po 5 wizycie w Czechach udało nam się dogadać kilkanoście nowych łóżek!! W sumie mamy ich 145 :)

Zmieniła się tez opcja imprezy sylwestrowej i wieczornych afterów...



..Dostałem kilka zapytań co do płacenia opłaty sylwestrowej+klimatyczne [430kc]... po dłuższym namyśle ustaliliśmy że może to być 60pln!!!.. (mam nadzieje że nie będziemy z Tytusem dokłądać do interesu :P)

..rozpisze się jakoś późniejszym popołudniem..bo niestety właśnie musze zmykać załatwiać obowiązki szkolne :/ ..

środa, 08 listopada 2006
Witam..

po troche dłuższej przerwie w końcu znalazłem czas i siły na zmontowanie kolejnego info sylwestrowego i nie tylko :)

Zaczne może od krótszej sprawy:
mianowicie przypominam że w czwartek 9.11 organizacja o nazwie BRESLOUD przygotowywuje klimatyczną imprezke w klubie Long Play! ! ! szczegóły we wcześniejszym wpisie i na nowo uruchomionej stronie www.bresloud.pl !!! Zapraszamy!!!
BRESLOUD Crew





Jako, że przez różne opcje & newsy zrobiłem lekki bałagan i dostaje info od znajomych, że nie łapią się ile czego, komu i do kiedy płacić za wyjazd sylwestrowy. W końcu zebrałem się do kupy [nie kojażyć ze Stolcem :P] i ustaliłem płatności drugiej części new year'a :)
mini legenda:
- 4 x 20kc = 80kc/osobe (klimatyczne)

- 350kc = sylwester DLA UCZESTNIKÓW całej wyprawy (sala, vóda, szampan & gulasz)

- 500kc = sama noc sylwestrowa!! Opcja dla przybyłych na 1 noc!!

- 160pln = drugie 50% chaj$u za spanie i wyżywienie w hotelu

- 190pln = drugie 50% for$y za kime i szamke w domku

- ???? - autokar póki co nie uruchomiony..czekamy na konkretne zgłoszenia kto chętny na taki transport!

- ???? - nagłośnienie, mixery, deki, DJ'e.. w trakcie ustalania kwoty!!



1) pakiet: HOTEL Śnieżnik - 160pln+350kc+80kc = 160pln+430kc

2) pakiet: DOMEK Śnieżnik - 190pln+350kc+80kc = 190pln+430kc


Wpłaty należy uiszczać na konto lub osobiście mi do łapy..czyli tzw łapówka :P
Jeśli wariant na konto w banku to prosze pisać w tytule wpłaty IMIE i NAZWISKO oraz symbol D [Domek] lub H [Hotel]

Dane konta:

Marcin Chydziński
mBank
10 1140 2004 0000 3802 4409 1658

Termin płatności upływa 19.11.2006r!!!!!!!!!!!
Prosze o tym pamiętać!!






W sobote najprawdopodobniej jade do Czech ustalać szczegóły dostawek, jedzonka, menu/cennik naszej restauracji itd! Niestety w tej chwli jest dość spora kolejka, któa b.chętnie by pojechała/wskoczyła na czyjeś miejsce o ile tej osobie by coś wyskoczyło :]
O wszelkich roszadach prosze mnie informować :) to mi bardzo pomoże przy organizacji..pzdr! i mam nadzieje że do zobaczenia na RED Party! :P

jak wrócimy z CZ zamieszcze real news co do dostawek i tego typu opcji :)

Pozdr600!! !!! !!!

 
1 , 2